اجرای ۱۴عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت
اجرای ۱۴عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت

مشهد _خط شرق _منتظری ۱۴عنوان برنامه از سوی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در دهه ولایت امسال برگزار خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای ۱۴عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت خبر داد.

مجتبی منتظری گفت: ۱۴عنوان برنامه از سوی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در دهه ولایت امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری نمایشگاه موضوعی و مفهومی غدیر در کوه پارک مشهد ، اجرای ۲۰گروه سرود در محدوده خیابان های حرم مطهر رضوی، برگزاری برنامه دعای عرفه در کنار مزار شهدا، آذین بندی خیابان های مزین به نام امیر المومنین و همچنین خیابان های منتهی به حرم مطهر اشاره کرد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد افزود: همچنین در این دهه در برنامه ای با عنوان مثل ابراهیم از ۵۰پدرشهید ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرهنگسرای شهید سلیمانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

منتظری تصریح کرد: از جمله برنامه های دیگری که برای این دهه برنامه ریزی شده است می توان به اجرای کاروان شادی و اذین بندی ۵تریلی ، برگزاری ایستگاه های صلواتی در مناطق مختلف شهر مشهد، برگزاری رویداد های میدانی با موضوع غدیر در یکی از معابر اصلی هر منطقه و جشن های محلی ولایت و اکران محتواهایی متناسب با دهه ولایت در قاب های سطح شهر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فضا آرایی مساجد، منازل و محلات و برگزاری بزم های کودکانه جهت اشنایی با مفهوم غدیرخم از جمله برنامه های دیگر دهه ولایت توسط این سازمان می باشد، افزود: از موارد دیگری که در دهه ولایت توسط این سازمان انجام خواهد شد مراسم نورافشانی در شب و شام عید قربان و غدیر خم در هشت مکان از سطح شهر مشهد خواهد بود.

  • نویسنده : Mohsen arefi
  • منبع خبر : قدس آنلاین