چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آبفای خراسان رضوی آغاز شد
چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آبفای خراسان رضوی آغاز شد

استقبال باشکوه ۴۹ تیم از سراسر کشور در مسابقات فوتسال وزارت نیرو

چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آبفای خراسان رضوی آغاز شد

دبیر شورای ورزشی وزارت نیرو و مسئول هماهنگی مسابقات در سراسر کشور با تقدیر از خراسان رضوی جهت میزبانی شایسته در مسابقات افزود: میزبانی استان خراسان رضوی بسیار شایسته برگزار شدو زحمات زیادی کشیدند هرگاه میزبان، استان خراسان رضوی بوده است واقعا به نحو احسنت برنامه را اجرا کرده اند.
مالک حسین زاده اساس میزبانی استان ها را امکانات و توانمندی آنها برشمرد و ادامه داد: وزارت نیرو بیش از ۲۵ برنامه کشوری در طول یکسال داشته است که خوشبختانه هیچ وزارتخانه ای به فعالی وزارت نیرو نیست. لذا هدف از برگزاری این برنامه ها، توسعه ورزش همگانی است و همه کسانی که در این مسابقات شرکت می کنند مهندسین و متخصصان و کارشناسان وزارت نیرو می باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به امکاناتی که استان خراسان رضوی داراست و پتانسیل های ورزشی خوبی که در این استان است ما با دوستان در انجمن های رشته های مختلفی به این اتفاق نظر رسیدیم که مسابقات ورزشی آزاد را به شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی محول شود. این استان همیشه بهترین پرشکوه و بزرگترین میزبانی را داشته است.
حسین زاده در ادامه مطلب فوق افزود: در این دوره هم که بیش از ۴۹ تیم در این مسابقات که بمناسبت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت خواهند کرد استان خراسان رضوی میزبان شایسته ای بوده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری این قبیل برنامه ها در روحیه کارمندان افزود: ورزش تنها چیزی است که مرز ندارد و نوع گویش و لهجه در آن دخل و تصرف ندارد، در حال حاضر از استان ها با گویش ها و فرهنگ های مختلف کنار هم قرار گرفته اند و رفاقت، صمیمیت و گذشت بین تیم ها و افراد حکمفرماست.

مسئول هماهنگی مسابقات سراسری وزارت نیرو خاطر نشان کرد: اصلا مهم نیست چه تیمی از کجا، اول، دوم یا سوم می‌شود تمام تیم هایی که آمدند قهرمان هستند زیرا در خط مقدم ارائه خدمات قرار دارند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

مالک حسین زاده گفت: اگر یک فرد ورزشی با غیر ورزشی را با هم مقایسه کنید روحیه، نشاط، برخورد و حتی بهره وری آن تاثیر گذار است ولی فرد غیر ورزشی بی حال، سست، بی انگیزه و پویایی جواب ارباب رجوع را ندارد لذا ما این هدف را دنبال می‌کنیم که پویایی باید هم در برادران و نیز خواهران اتفاق بیفتد.

دبیر شورای ورزش وزارت نیرو افزود: هم اکنون اختتامیه مسابقات شنا، بدمینتون و شطرنج خواهران شرکت آب خراسان رضوی در حال برگزاری است و فردا نیز از نفرات و تیم های برتر نیز تقدیر خواهد شد.

حسین امامی مدیر عامل آبفا خراسان رضوی در افتتاحیه مسابقات فوتسال وزارت نیرو

ضمن عرض خیر مقدم به همه تیم های شرکت کننده افزود: افتخار بزرگ برای شرکت آبفا خراسان رضوی میزبانی از شما ورزشکاران بزرگوار است و بزرگترین رویداد ورزشی وزارت نیرو با حضور شما ورزشکاران عزیز رقم خورده است.

وی در ادامه گفت: امیدوارم میزبان شایسته برای شما عزیزان در جوار حضرت رضا(ع) باشیم و با حالی خوب ایامی که در مشهد هستین رو سپری کنید،پیشاپیش از همه ورزشکاران عزیز اگر کم کاستی وجود داشته هست پوزش می‌طلبم انشاالله با قوت قدرت بتوانیم خدمت رسانی خوبی به شما ورزشکاران داشته باشیم.