چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آبفا خراسان رضوی
چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال وزارت نیرو به میزبانی آبفا خراسان رضوی

مدیرعامل آبفا استان از میزبانی مسابقات فوتسال وزارت نیرو در مشهد خبر داد

 

حسین امامی مدیرعامل آبفاخراسان رضوی ضمن بازدید از سالن ورزشی شرکت آب وفاضلاب خراسان رضوی گفت:دراین دوره از مسابقات فوتسال کشوری میزبانی همکاران صنعت آب وبرق در مجموعه وزارت نیرو را بر عهده خواهیم داشت.

وی با اشاره به انگیزه میزبانی این مسابقات در خراسان رضوی تصریح کرد :ورزش نقش کلیدی در ارتقای روحی و سلامت همکاران داردو هدف ازبرگزاری این مسابقات ایجاد روحیه همدلی ووفاق درمیان همکاران درسطح وزارت نیرو است.وتلاش ما نیز برگزاری هرچه باشکوهتر این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه استقبال خیلی خوبی از این مسابقات شده و بالغ بر چهل تیم اعلام آمادگی کرده اند که تا پایان هفته در استان مستقر خواهند شد

مدیرعامل آبفا خراسان رضوی تصریح کرد:
با هماهنگی انجام شده باشهرداری مشهد وهمکاری خوبی که در استان وجود دارد سالن های مسابقات در نزدیکترین موقعیت نسبت به محل اسکان تیم ها انتخاب شده است.

وی ادامه داد : قطعا ورزش در بهبود و افزایش بهره وری منابع انسانی وزارت نیرو تاثیر مستقیم داشته و هر سرمایه گذاری ای که در بخش ورزش انجام شود تاثیر چند برابری در کیفیت عملکرد نیروها خواهد داشت .

امامی با اشاره به اینکه ورزش بانوان وزارت نیرو نیز برای ما اهمیت ویژه ای دارد افزود: در بخش ورزش بانوان ردیف بودجه های خوبی در نظر گرفته شده وبرای میزبانی مسابقات بانوان وزارت نیرو از آمادگی لازم برخورداریم وچنانچه این فرصت فراهم شود افتخار این میزبانی ها را در رشته های دیگر همچون شطرنج ٫کوهنوردی٫ والیبال خواهیم داشت.

وی در پایان ابراز امید واری کرد که با تجربیاتی که از برگزاری اینگونه مسابقات بدست می آید بتوان به نحوه شایسته وبا کمترین دغدغه میزبان همکاران خوددر رشته های ورزشی باشیم

  • نویسنده : عارف عارفی