تاریخ عرضه نات کوین مشخص شد
تاریخ عرضه نات کوین مشخص شد

مشهد_خط_شرق _نات کوین به زودی در صرافی بای بیت و okx فرصت می شود

صرافی OKX قصد دارد در ۱۳ مه (۲۴ اردیبهشت) نات کوین را به پلتفرم خود اضافه کند.
صرافی بای‌بیت هم قرار است در ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) توکن مذکور را فهرست کند.
بازی تلگرامی نات‌ ‌کوین در ابتدا قصد داشت توکن خود را همزمان با هاوینگ بیت کوین در ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت) راه‌اندازی کند اما توسعه‌دهندگان آن پس از مدتی اعلام کردند که هنوز آمادگی لازم برای انجام این کار را ندارند. در نتیجه آن‌ها راه‌اندازی توکن NOT را به تعویق انداختند اما زمان دقیق این اتفاق را مشخص نکردند.

با این حال به نظر می‌رسد که انتظار بازیکنان نات‌ کوین بالاخره به پایان رسیده و صرافی‌های OKX و بای‌بیت قصد دارند آن را به پلتفرم خود اضافه کنند. به عبارت دقیق‌تر صرافی OKX قصد دارد در ۱۳ مه (۲۴ اردیبهشت) این توکن را به پلتفرم خود اضافه کند. OKX در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرده است:

ورود نات کوین به بخش Jumpstart صرافی OKX! از ساعت ۶ صبح ۱۳ مه (۲۴ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران) با استیک کردن تون کوین نات کوین را دریافت کنید.

علاوه بر این صرافی بای‌بیت هم اعلام کرد که در ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) نات کوین را فهرست خواهد کرد. این پلتفرم در شبکه اجتماعی X خاطرنشان کرد:

نات کوین به زودی به بازار اسپات بای‌بیت اضافه خواهد شد. این توکن ۱۶ مه ساعت ۱۲ (۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران) فهرست می‌شود. برداشت و واریز از طریق شبکه TON امکان‌پذیر خواهد بود.
شایان ذکر است که نات کوین در عمر کوتاه خود توانست بیش از ۳۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند. این بازی تلگرامی در تلاش است که مرکز تمام بازی‌های تلگرامی تبدیل شود و فرصت‌های جدیدی را در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی و توسعه‌دهندگان مختلف قرار دهد.

  • نویسنده : Mohsen arefi
  • منبع خبر : نات کوین