آغاز به کار مدرسه بازار به صورت رسمی
آغاز به کار مدرسه بازار به صورت رسمی

خط شرق_ مشهد، دست مریزاد، مدرسه بازار با محوریت اقتصاد مقاومتی و با هدف توانمند سازی خانواده با اخذ مجوزهای لازم از سال آینده به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

به گزارش سرویس دست مریزاد( اخبار خانواده)، مدرسه بازار به همت سرکار خانم فاطمه ترزفان و جناب آقای سید حسین حسینی، همسر ایشان (از موسسین و بنیانگذاران) از اسفند ۹۸ با عنوان ایده فان باف به صورت آزمایشی به مرحله اجرا رسید.
فاطمه ترزفان سابقه مدیریتی خبرگزاری شبستان و پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل را از سال ۱۳۸۴ در کارنامه خود دارد.
وی در سرویس های فقه اقتصاد و حقوق، فقه سیاست، فقه فرهنگ و اجتماع،فقه رسانه، فقه هنر، یادداشت، ادب و هنر، ،حوزه و دانشگاه، دین و زندگی، جهان اسلام ، بین الملل و ورزشی مشغول به فعالیت بوده است.

وی همچنین سابقه فعالیت در خبرگزاری رسا، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، خبرگزاری رضوی و همچنین پایگاه خبری صدای حوزه، پایگاه خبری تحلیلی نوفل لوشاتو و پایگاه خبری خط شرق دارد.

فعالیت در روزنامه های سراسری قدس، همشهری و روزنامه شهرآرا صفحه محراب از جمله دیگر سوابق درخشان کارنامه رسانه ای اوست.
سید حسین حسینی، تولید کننده نخ فرش دستباف در ۳۰ سال از جمله سوابق همسر ایشان به عنوان موسس و بنیانگذار مدرسه بازار است.
مدرسه بازار به شما در انتخاب ازدواج برتر، شغل برتر، سبک زندگی سالم برتر و مسکن برتر کمک می کند و سرفصل ها و زیرشاخه های دیگر آن به صورت علمی و عملیاتی در مدرسه بازار پاسخ داده می شود.

به زودی الگوهای موفق فردی ، موسسات و مجموعه هایی که در زمینه رشد فردی ، شغلی و سازمانی در پروسه زمانی سه ماه، یکسال و چهار سال تحت آموزش های مستقیم و غیر مستقیم مدرسه بازار در مسیر موفقیت و پولسازی سالم قرار گرفته اند، معرفی می شوند.

  • منبع خبر : خط شرق ، دست مریزاد