تجربه خرید اعتباری متفاوت به نفع مردم
تجربه خرید اعتباری متفاوت به نفع مردم

خط شرق_ دست مریزاد، مشهد، خرید اعتباری از فروشگاه های طرح سراسری دیدار به نفع مردم برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خط شرق، محسن داوری فرماندار مشهد در بازدید از سکوهای تنظیم بازار مشهد که به همراه اهالی اصحاب رسانه ۲۱ اسفندماه با هدف اطلاع از عملکرد و شیوه قیمت گذاری انجام شد، گفت:
با توجه به تصمیم‌گیری دولت درباره حذف دلال و واسطه‌های کاذب سکوهایی تحت عنوان سکوی تنظیم بازار در جهت تأمین اقلام ضروری و لازم مردم ایجاد شد.

وی ادامه داد: تأمین نیازهای اولیه مردمی یا کالاهای اساسی جزو وظایف مستمر مدیران استان است، تا مردم بتوانند به کالاهای موردنیاز خود با قیمت‌های منطقی دست پیدا کنند.

وی درباره مزیت های سکوهای تنظیم بازار گفت: در سکوهای تنظیم بازار باتوجه‌به برنامه دولت سیزدهم در خصوص توزیع ۱۵ قلم کالای اساسی با اولویت اقلام تنظیم بازار نظیر گوشت، مرغ، انواع حبوبات، لبنیات، میوه و تره‌بار و… با تخفیف ۱۸ الی ۳۰ درصد عرضه می‌شود.

داوری با بیان اینکه طرح دیدار دو مزیت و هدف دارد، عنوان کرد: هدف اول در اختیار قراردادن کالاهای موردنیاز مردم با حداقل قیمت‌ها است و هدف دوم در راستای کاهش تورم در گروه کالایی خوراکی‌ها و میوه است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌تواند برای اطلاع از آدرس فروشگاه‌ها و موقعیت مکانی سکوهای تنظیم بازار به سامانه سمن (سامانه مردمی نظارت بر بازار) مراجعه کنند.

طرح سراسری دیدار ( سکوهای تنظیم بازار) به صورت خرید اعتباری برای نخستین مرتبه در استان خراسان رضوی در فروشگاه های تحت پوشش طرح در حال اجراست .
در این طرح با ثبت کد ملی هر فرد، میزان شارژ هر فرد و خرید معلوم می شود و با ثبت کد ملی یک رمز دوم به شماره همراه ثبت شده فرد ارسال می شود که با ورود رمز دوم مبلغ خرید ثبت و از شارژ اولیه کسر می شود.

از مزیت های دیگر این طرح می توان به فرآیند خرید اسان توسط مینی پی از فروشگاه های طرف قرارداد طرح سراسری دیدار اشاره کرد.

خرید کالای اعتباری بدون افزایش قیمت و باحفظ تخفیفات خریدنقدی برای مشتریان درمینی پی و همجنین
وجوداعتباردایمی برای خریداران به گونه ای که هرقسطی که پرداخت گردد مجدد به همان میزان شارژمیشود و این یک اعتباردایمی برای افراد می باشد از دیگر مزیت هاست.

  1. از جمله دیگر مزیت ها امکان خرید درسراسرکشور و بدون محدودیت استانی برای مشتریان و همچنین
    خریداَسان از طریق صرفا ارایه کدملی به صندوق دار پس ازخرید و بدون نیازبه مراجعه به هیچ بانکی و بدون پرداخت هیچ گونه بهره، کارمزد و یاسود بانکی است.

وجود تمامی کالاهای اساسی معیشتی و تنظیم بازار در فروشگاه ها و وجودت خفیفات دایمی درکل سال برای تمامی گروه های کالایی از جمله دیگر مزیت های طرح سراسری دیدار مینی پی است.

گفتنی است، در این بازدید خرید اصحاب رسانه به صورت اعتباری و ذکر کد ملی و ارسال رمز پویا به موبایل اصحاب رسانه به سرعت و دقیق انجام شد.