۴ هزار نخبه استان تهران تا پایان سال ۱۴۰۲ در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند
۴ هزار نخبه استان تهران تا پایان سال ۱۴۰۲ در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند

مشهد_خط شرق_ مدیرعامل بنیاد نخبگان استان تهران گفت: تا پایان سال جاری ۴ هزار نخبه استان تهران متناسب با رشته، تخصص و مهارت خود در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد نخبگان استان تهران گفت: تا پایان سال جاری ۴ هزار نخبه استان تهران متناسب با رشته، تخصص و مهارت خود در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند.

حیدر مفتاحی‌زاده در جریان برگزاری گردهمایی مستعدان و نخبگان سراسر کشور، اظهار کرد: ما با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد ملی نخبگان مجموعه برنامه سرای امید را در قالب اردوی زیارتی و معرفتی پیرو فرامین رهبری در مشهد داریم.

وی اضافه کرد: در فاز اول حضور ۷۰۰ نخبه پسر دانشگاه‌های استان تهران را در مشهد داشتیم و در فاز دوم هم ۵۰۰ نخبه دختر دانشگاه‌های این استان در این شهر مقدس حاضر خواهند شد.

مدیرعامل بنیاد نخبگان استان تهران ادامه داد: این افراد به نمایندگی از ۳۵ هزار نخبه استان تهران به مشهد آمده‌اند و می‌آیند، ما به شدت در بحث تقویت ایمان و امید فعال هستیم و در نظر داریم تا مدیریت بخش‌های مختلف بنیاد را به دست‌ همین افراد بسپاریم و از ظرفین آنها در این مجموعه استفاده کنیم.

مفتاحی‌زاده با بیان اینکه ما در برنامه‌های بنیاد نخبگان استان تهران برنامه‌های فرهنگی را با محوریت ازدواج، جوانی جمعیت و فرزندآوری مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین بورسیه دانشجویان نخبه در حوزه‌های صنعت، سلامت و غیره را داریم، خاطرنشان کرد: در راستای استفاده بیش از پیش از ظرفیت نخبگان و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا پایان سال جاری ۴ هزار نخبه استان تهران متناسب با رشته، تخصص و مهارت خود در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند و این موضوع می‌تواند موجب رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی در کشور بشود.

وی تاکید کرد: بنیاد نخبگان استان تهران با تمام توان از نخبگان به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌های جامعه حمایت خواهد کرد تا این سرمایه‌ها آنگونه که باید شکوفا گردند و متناسب با رشته و تخصص خود به نحو احسن به مردم خدمت‌رسانی کنند.

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق