۱۹۰۰ اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)ارسال شده است
۱۹۰۰ اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)ارسال شده است

خیرجو: تاکنون هزار و ۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) ارسال شده است،جمع آوری ایده ها و سوژه های مرتبط با امام رضا(ع) در بانک ایده و سوژه نیز طرحی است که همین جشنواره امام رضا(ع) بستری برای آن می تواند باشد،

#خط_شرق_محسن_عارفی

محمد مهدی خیرجو» در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن همایش های روزنامه قدس مشهد برگزار شد، با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره رسانه ای رضوی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است؛ گفت: تاکنون هزار و ۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

با توجه به تعهدی که نسبت به افزایش تولید آثار و اخبار حول محور امام رضا(ع) داشتیم، تا الان بیش از ۱۵۰ هزار اثر در مرکز ارتباطات آستان قدس رضوی تولید کرده‌ ایم و روزانه ۵ ساعت برنامه در صدا و سیما بخشی از این فعالیت ها است.

با شیوع بیماری کرونا و محدودیت دسترسی مردم به حرم رضوی، رسانه‌های مختلف برنامه های متعددی را از حرم رضوی پوشش دادند و در فضای مجازی نیز با پویش های مختلف در این خصوص، بیش از ۲۰ میلیون بازدید داشته است.

یکی از کارکردهای مهم این جشنواره ارائه آثار مرتبط با امام رضا(ع) توسط مردم است.

ساماندهی حوزه خادم یاری مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی بوده است و نکته مهم این است که لزومی ندارد شخص خبرنگار باشد، ممکن است صفحه ای در فضای مجازی یا اپلیکیشنی داشته و به صورت دلی می خواهد محتوا مرتبط با امام رضا (ع) منتشر کند. علاوه بر این حتی برخی می تواننددر توزیع و نشر محتوا همکاری کنند.

جمع آوری ایده ها و سوژه های مرتبط با امام رضا(ع) در بانک ایده و سوژه نیز طرحی است که همین جشنواره امام رضا(ع) بستری برای آن می تواند باشد.

  • نویسنده : محسن عارفی
  • منبع خبر : خط شرق