۱۱۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌ های صنعتی استان خراسان رضوی  تصویب شد
۱۱۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌ های صنعتی استان خراسان رضوی  تصویب شد

مهدی زاده مقدم از تصویب سرمایه گذاری خارجی ۱۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزار دلاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد

به گزارش خط شرق از مشهد، «مسعود مهدی زاده مقدم» امروز(۱۵ مهر) در نشست اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، اظهار کرد: ۱۲ طرح تولیدی با سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۱۶ میلیون و ۲۸۳ هزار دلار برای اجرا در استان مصوب شده که بیش از ۹۶ درصد سرمایه مصوب این طرح ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: بر این اساس ۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزار دلار و اشتغال زایی مستقیم برای ۴۴۰ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریور ماه مصوب شد.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه تمایل سرمایه گذاران خارجی نسبت به سال قبل بیشتر شده ادامه داد: ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه ها بیشتر شود و برای سرمایه گذاری و تعاملات بیشتر سرمایه گذاری کنند.

وی تأکید کرد: روند رشد و توسعه واحدهای صنعتی پیشرفت داشته و بسترسازی مناسبی که در شکل گیری آن موثر بوده تصمیم گیری های متوازنی بوده که در استان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از همه امکانات و ظرفیت های استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در جهت ایجاد تولید و اشتغال بیشتر استفاده می کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه صنعت باشیم.

  • نویسنده : moh3enarefi@
  • منبع خبر : شبستان