کویر ناآرام داستان زندگی و حرکت است
کویر ناآرام داستان زندگی و حرکت است

مشهد_ خط شرق، کارگردان فیلم کویرناآرام ضمن اشاره به مسایل و مشکلات تولید فیلم در مشهد گفت: داستان این فیلم در مسیر حرکت است.

مشهد_ خط شرق، سعید توکلی، کارگردان فیلم کویر ناآرام در نشست خبری که ظهر امروز ۸ بهمن به همراه عوامل تولید در محل هتل نوین پلاس برگزار شد، به تشریح مشکلات تولید فیلم در مشهد پرداخت.
وی اظهار کرد: با وجود کسب مجوزهای لازم از ارشاد و نیروی انتظامی برای این فیلم حمایت های لازم انجام نشد و ما برای لوکیشن فیلم نتوانستیم از نیروگاه های برق استفاده کنیم.
توکلی ضمن انتقاد نسبت به عدم حمایت از هنرمندان در مشهد ادامه داد: در واقع زمینه ها و مقدمات تهیه و تدوین فیلم در مشهد فراهم نیست و هنرمندان در این مسیر با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

کارگردان فیلم کویر ناآرام در ادامه نسبت به فضای مسموم بازیگری تصریح کرد: در واقع بازیگر اسپانسر است و نقش فروشی در حال رایج شدن است و افراد با پول بازیگر و کارگردان می شوند.

وی افزود: فضای غیر حرفه ای تولید فیلم در مشهد بسیاری از موانع را برای هنرمندان ایجاد کرده است که در آینده سبب تضعیف تولیدات هنری خواهد شد.

وی ادامه درباره موضوع فیلم گفت: زندگینامه مهندس کاظم قریشی نیا محور اصلی فیلم کویر ناآرام است که خود ایشان سرمایه گذار این فیلم هستند

توکلی از اکران این فیلم در اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد و تهران خبرداد، گفت: امید است اکران این فیلم با توجه به نظر سرمایه گذار بتواند مسیر حرکت تحولی و یادگیری و شغلی را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

  • نویسنده : فاطمه ترزفان
  • منبع خبر : خط شرق