پیام تبریک امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام تبریک امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مشهد_ خط شرق_ امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم
ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ
دفاع مقدس، نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندیست برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار کسانی که دانش آموخته، مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.
بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف مشهد به ویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی» مسئلت می نمایم.جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»

سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی
سی ام شهریورماه یک‌هزار و چهارصد و دو

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق