پویش مردمی  هر خانه یک زائر سرا
پویش مردمی  هر خانه یک زائر سرا

مشهد-خط شرق-خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر در قالب اسکان صلواتی در منازل ،نذرخدمت و مهارت به استقبال و میزبانی شایسته از زائرین حضرت رضا در شهر بهشت برگزار می شود‌

خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر در قالب اسکان صلواتی در منازل ،نذرخدمت و مهارت به استقبال و میزبانی شایسته از زائرین حضرت رضا در شهر بهشت برگزار می شود‌

به گزارش خبرنگار ،اسکان اظطراری و رسیدگی به امور زائرین محترم با مرکز پاسخ گویی تلفنی زائر با شماره ذیل ۰۵۱۳۷۰۴۵ جهت راهنمای تماس حاصل فرمایند.
قرارگاه عملیاتی خدمت رسانی به زائرین حضرت رضا در آخر ماه صفر در مشهد مقدس به صورت ۲۴ ساعت شبانه روزی آماده همکاری و کمک به زائرین پای کار هستند .
در حال حاظر با تدابیری که انجام شده و افزایش ظرفیت هایی که توسط شهرداری ،مدارس و بقیه دستگاه های ایجاد شده است،وبخصوص اینکه پای کار بودن مردم ومساجد ،مشهد دیگر مشکل ظرفیت اسکان ندارد .
سالیان سال است که مردم خونگرم مشهد به خصوص در محلات ورودی شهر مانند طرق، منازل خود را در اختیار زائران آقا قرار می‌دهند، ولی نیاز داریم که هم این سنت حسنه به عنوان یک فرهنگ عمومی، به دغدغه همه مردم مشهد تبدیل شود و هم بحث ساماندهی و مدیریت یکپارچه این حرکت معنوی توسط یک مجموعه مردمی هماهنگ می‌شود.