نمایشگاه دائمی مد و لباس در مشهد راه اندازی می شود
نمایشگاه دائمی مد و لباس در مشهد راه اندازی می شود

مروارید گفت: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه و ترویج الگوهای بومی و ملی، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی مد و لباس راه اندازی می شود. به گزارش پایگاه خبری شرق، «جعفر مروارید» در نشست با فعالان و طراحان مد و لباس استان گفت: در راستای حفظ و […]

مروارید گفت: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه و ترویج الگوهای بومی و ملی، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی مد و لباس راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق، «جعفر مروارید» در نشست با فعالان و طراحان مد و لباس استان گفت: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه و ترویج الگوهای بومی و ملی، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی مد و لباس راه اندازی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی به ویژه مشهد به دلیل همجواری با بارگاه حضرت رضا(ع) و حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر و نیز بازار وسیع پوشاک با برندهای داخلی و خارجی آمادگی فروش و احداث این نمایشگاه دائمی را دارا است.

وی ادامه داد:نگاه به تولید ملی و کالای داخلی با توجه به سلیقه بازار و رعایت سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله اهداف راه اندازی این نمایشگاه است.

مروارید با اشاره به مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی، گفت: تلاش بر این است رونق تولید و خلق ثروت را در استان شاهد باشیم چرا که این مهم چرخه اقتصادفرهنگ و هنر را در جامعه فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه مرجع های فکری که همان جامعه اصحاب فرهنگ و هنر است می تواند با ذوق و سلیقه در ذائقه پوشش مردم تاثیرگذار باشد، افزود: مفتخریم که شاهد حضور طراحان و فعالان مد و لباس در گذر فرهنگ و هنر آسمان هستیم.

  • نویسنده : سیدجلال مظلوم
  • منبع خبر : ارشاد