مهمترین مساله در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرسودگی و تخریب آسفالت جاده است
مهمترین مساله در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرسودگی و تخریب آسفالت جاده است

به گزارش خط شرق؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل نمایشگاه دستاوردهای دولت  در مجتمع شمس، برگزار شد

وی با اشاره به اینکه، مهمترین مسئله‌ای که مردم در حال حاضر دارند، بحث اربعین است، گفت: اعزام موکب‌ها از اول هفته شروع شده است، تمام سرویس های کارخانجات در امر جابجایی مسافرین اربعین به ما کمک خواهند کرد.

جعفر شهامت افزود: مهمترین مساله در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرسودگی و تخریب آسفالت جاده است. ۷۲ درصد جاده‌های استان دچار تخریب شده است.
وی گفت: امسال رتبه اول پخش و تولید آسفالت را داشتیم و برای اولین بار از دو آسفالت جدید، “دانه بندی باز” و “آسفالت پودری لاستیکی” استفاده کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اذعان کرد. در هفته دولت ۹۵ پروژه به اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان افتتاح و ۸۴ پروژه به ارزش ریالی ۳ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان آماده شروع عملیات اجرایی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد:
در هفته دولت ۳۴ روستا به شبکه گاز متصل می‌شوند

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی نیز در این نشست، گفت: در هفته دولت امسال ۳۴ روستا به شبکه گاز متصل می‌شوند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۹ روستا شروع می‌گردد.

وی افزود: در گذشته گازرسانی واحدهای تولیدی و صنعتی در ازای پرداخت هزینه ممکن بود که با توجه به مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی تا درب واحد با اعتبار دولتی انجام می‌گیرد که ۵۴۲ میلیارد تومان گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی را خواهیم داشت.

وی گفت: در اکثر شهرستان‌های استان پروژه داریم . در دو سال اخبر دولت سیزدهم ۱۶۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و ۱۷۵ روستا عملیات اجرایی شروع شده است و در واحدهای صنعتی نیز تقریبا هر روز ۳ واحد صنعتی را به گاز متصل کرده‌ایم.

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق