غربالگری بیش از ۲۵۰هزار نفر در پایگاه بازرسی سلامت هلال احمر
غربالگری بیش از ۲۵۰هزار نفر در پایگاه بازرسی سلامت هلال احمر

معاون مدیر عامل و رییس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از غربالگری بیش از ۲۵۰هزار نفر در طرح تب سنجی درپایگاه های هلال احمر مشهد مقدس خبر داد

سید جمال زرگر با بیان این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در ورودی های شهرستان مشهد تست غربالگری و تب سنجی توسط اعضای جمعیت هلال احمرمشهد مقدس صورت گرفت.

وی بیان کرد: ۲۵۰ هزار و ۷۸۴ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشهد مقدس تست غربالگری و تب سنجی انجام شد.

وی عنوان کرد:این طرح از ۹۸/۱۲/۲۶آغاز و تا ۹۹/۱/۱۴ ادامه یافت و ۵ پایگاه بازرسی سلامت در سطح مشهد مقدس برای انجام پایش،غربالگری و تب سنجی برپا گردید.

وی با اشاره به فعالیت های نیروهای جمعیت هلال احمر مشهد مقدس اظهار کرد: روزانه ۴۷۶ عضو که شامل پرسنل ،امدادگران،نجاتگران،جوانان و داوطلب میشود برای خدمت رسانی در پایگاه های بازرسی سلامت حضور یافتند

زرگر خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح بیش از ۸۷ هزار و ۵۸۷ خودرو تست را انجام دادند که متاسفانه ضمن اعلام مکررو درخواست از هموطنان عزیز آمار بسیار بالایی می باشد.

وی ادامه داد: بیشترین امار تردد خودروها در۹۹/۱/۹ می باشد که بیش از ۹هزارو۷۰۰ خودرو می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس ضمن تشکر از خیرین گفت: هزارو ۵۰۰ عدد ماسک تنفسی توسط تعدادی از خیرین به جمعیت هلال احمر اهدا واین ماسک ها به همراه پک های بهداشتی به مناطق حاشیه شهر توزیع می گردد.

زرگر اظهارکرد: ضدعفونی و گند زدایی معابر و خیابان ها نیز توسط خانه های داوطلب در مناطق حاشیه شهر و روستاها نیز انجام گرفت.