سطح انتظارات و توقع مردم از دستگاه منتسب به حضرت رضا (ع) بالاست
سطح انتظارات و توقع مردم از دستگاه منتسب به حضرت رضا (ع) بالاست

خاکسارقهرودی:سطح انتظارات و توقع مردم از دستگاه منتسب به حضرت رضا (ع) بالاست و امیدواریم در حوزه‌های خدمت و خادمیاری و تربیتی که هر 2 بعد بسیار سنگین است و تجمیع و اصلاحات ساختاری مناسبی نیز در این حوزه‌ها صورت گرفته به نتایج مورد انتظار که افزایش رضایتمندی زائران و مردم ایران اسلامی است منجرشود

#محسن-عارفی:#خط-شرق

مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام آستان قدس رضوی در جمع شورای معاونان ومدیران بنیاد کرامت و بنیاد بهره‌وری موقوفات رضویگفت: سطح انتظارات و توقع مردم از دستگاه منتسب به حضرت رضا (ع) بالاست

امیدواریم در حوزه‌های خدمت و خادمیاری و تربیتی که هر دو بعد بسیار سنگین است و تجمیع و اصلاحات ساختاری مناسبی نیز در این حوزه‌ها صورت گرفته به نتایج مورد انتظار که افزایش رضایتمندی زائران و مردم ایران اسلامی است منتج شود.

سرمایه و توان آستان قدس رضوی بایستی صرف اموری شود که بتواند از گرفتاری‌ها و مشکلات مردم و کشور گره‌گشایی کند

هدف ما از اصلاح ساختار سازمانی و تغییر فرآیندها که بامطالعه و کار کارشناسی گسترده صورت گرفت، ارائه خدمات بهتر و ارتقا و تعالی و تصحیح روبه‌جلو بوده است

تجمیعی که در حوزه‌های تخصصی صورت گرفته باید منجر به کار بهتر، فعالیت، ثمر و نتیجه بیشتر و درنهایت بهره‌وری بهتر شود و مدیران مجموعه برای انجام این مهم برنامه مدون داشته باشند و هیچ مشکل، مانع و کمبودی نباید مانع انجام کار درست و صحیح شود

در فرآیند اصلاح ساختار سازمانی تلاش شد که بخش‌ها و واحدهایی که با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند در قالب یک پیکره و مجموعه واحد منسجم و مستقل و مرتبط باهم فعالیت کنند که این ارتباط و پیوستگی و کاستن فاصله‌ها در فرهنگ و ادبیات ساختاری منجر به افزایش بهره‌وری شود

باید خروجی مجموعه شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی متناسب با این حجم از سرمایه‌گذاری باشد و توجه به کمیت و کیفیت و نحوه مدیریت و به‌کارگیری سرمایه انسانی نیز باید به‌گونه‌ای باشد که نتایج موردنظر را محقق کند.

شفافیت و پاسخگویی نیز از مواردی است که آستان قدس خود را ملزم به رعایت آن می‌داند زیرا مهم‌ترین سرمایه این مجموعه اعتماد مردم متدین ایران اسلامی است

  • نویسنده : محسن عارفی
  • منبع خبر : خط شرق