سالن اصلی تئاتر شهر میزبان سویینی‌تاد
سالن اصلی تئاتر شهر میزبان سویینی‌تاد

سالن اصلی تئاتر شهر میزبان سویینی‌تاد مرجانه حسین‌زاده/ تئاتر موزیکال سویینی‌تاد پس از یتیم‌خانه فونیکس، پیانیستولوژی و آیراک تازه‌ترین اثر گروه موزیکال تئاتر مشهد.

.

سویینی‌تاد پس از حضور در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و کاندیداتوری در رشته‌های کارگردانی، آهنگسازی، طراحی لباس، طراحی نور و طراحی فرم و کسب دو دیپلم افتخار ازین جشنواره،
به کارگردانی محمد نیازی از دوازدهم تیر ماه و از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برای اولین بار اجرای عمومی خواهد شد . علاقه‌مندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت www.gishot.ir تهیه کنند .
این اثر براساس نمایشنامه ماندگار سویینی تاد اثر استفان ساندهایم و هیو ویلر و با برگردانِ فارسی و اشعاری بر پایه موسیقی نسخه اصلی آماده اجرا گردیده است .
سویینی تاد از محبوب ترین آثار موزیکال دنیاست که سالهای متمادی در کشورهای مختلف روی صحنه رفته و به دلیل داستانِ پر تعلیق و اتفاقات هیجان انگیز همواره با استقبال مخاطبین رو به رو گشته است .
تیم برتون کارگردان سرشناس دنیای سینما نیز در سال ۲۰۰۷ فیلم سینمایی سویینی تاد را با بازی درخشان جانی دپ و هلنا بونهام کارتر روانه پرده نقره ای سینما کرد که درخشش در جشنواره اسکار و پخش گسترده آن بر محبوبیت این این داستان افزود .
خاطر نشان می‌شود این نمایش تا محرم بر روی صحنه است.

  • نویسنده : سیدجلال مظلوم
  • منبع خبر : خط شرق