رسانه‌ اصلی مردم عراق فیس بوک است
رسانه‌ اصلی مردم عراق فیس بوک است

شیخ عمار هلالی : هیچ رسانه مجازی در عراق فیلتر نیست، رسانه اصلی مردم عراق فیسبوک است.

مشهد _ خط شرق: شیخ عمار هلالی نماینده آیت الله یعقوبی در مشهد با اشاره به فیلتر برخی شبکه‌های اجتماعی در کشور ایران گفت: رسانه اصلی مردم عراق فیس بوک است برخلاف کشور شما که بیشترین شبکه های اجتماعی فیلتر هستند در عراق هیچ یک از شبکه های اجتماعی نیست.

بهار عربی توسط فیسبوک رقم خورد شیخ عمار هلالی جالب قدرت رسانه گفت: در جلسه ای که با مسئولان شورای عالی امنیت در تهران داشتیم آنها سوالاتی می پرسیدند پس بود آنها فیسبوک ندارند..
همه شما می دانید حکومت کشور عراق سکولار است ( قائل به جدایی دین از سیاست است)

وی با اشاره به قانون استقلال فرزند در کشور آمریکا گفت: قدرت رسانه آنقدر خطرناک است که با کمک آن می‌خواستند خانوادهای عراقی را از هم بپاشانند، باید بگویم این نهضت در حال را اندازی است.
امروز مهم ترین نکته حفظ برادری مردم عراق و ایران است.
جالب است بدانید که سوسیس و کالباس در عراق وجود ندارد، امروز اگر در این بخش کار شود، ظرفیت اقتصادی خوبی ایجاد خواهد شد که می‌تواند منافع زیادی برای دو کشور ایران و عراق داشته باشد.

هم‌اکنون ۲ دفتر در مشهد و قم دارد و این دفاتر به دنبال گسترش فعالیت‌ها در استان‌های مختلف ایران بوده و در آخرین اقدام و در هفته وحدت در هرمزگان نسبت به توطئه‌های باطل ایران هراسی و شیعه هراسی واکنش نشان داد و ازطرفی در ترویج وحدت میان شیعه و سنی تلاش های زیادی انجام داده است.

اینکه عنوان می‌شود اهل سنت در ایران و عراق نماز جمعه ندارد کذب محض است و چندین نقطه در این دو کشور نماز جمعه دارند؛ حتی شاهد هستیم که سنی‌های ۱۲ امامی داریم که مسجدی به نام امیرالمومنین، حضرت علی(ع) ساختند.

اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت(ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور به هیچ وجه قابل بخشش نیست.

از تمامی اًمت‌های اسلامی می‌خواهیم که همانند مردم ایران و عراق پاسخی کوبنده به این توهین‌ها و اهانت‌ها بدهند تا شاهد تکرار چنین موارد تلخ و دردآوری که موجب ناراحتی مسلمانان شده است نباشیم.

همانگونه که ایرانی‌ها به زائران عراقی علاقه‌مند هستند، عراقی‌ها هم نسبت به زائران ایرانی احترام ویژه‌ای قائل هستند و نمونه بازر آن در ایام راهپیمایی اربعین حسینی است.

از همکاری آستان قدس رضوی جهت اختصاص صحن غدیر به زائران عرب‌زبان تشکر می‌کنیم و خوشبختانه محافل و مجالس متعددی در ایام حزن و شادی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر برگزار می‌شود.

  • نویسنده : محسن عارفی
  • منبع خبر : خط شرق