در پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد
در پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار از افتتاح این پردیس سینمایی با اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد.

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار از افتتاح این پردیس سینمایی، با اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد.

علی عباس‌زادگان با اشاره به آغاز به کار این سینمای تازه تاسیس، اظهار کرد: مجموع فضای پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد ۳۴۰۰ متر و فضای داخل سالن‌ها شامل ۱۱۰۰ متر می‌شود. این سینما دارای ۶ سالن است که سالن‌ شماره یک آن شامل ۲۴۰ صندلی، سالن شماره دو ۷۷ صندلی، سالن شماره سه ۱۲۰ صندلی، سالن شماره چهار ۱۲۸ صندلی، سالن شماره پنج ۱۱۲ صندلی و سالن شماره ۶ دارای ۹۷ صندلی می‌شود که مجموع آن‌ها به حدود ۸۰۰ صندلی می‌رسد.

وی افزود: این پردیس سینمایی توسط سازنده پردیس سینمایی اطلس ساخته شده و با تجربه‌ای از که ساخت آن سینما به دست آورده بوده سعی کرده تا کم‌ و کسری‌هایی که در آن سینما وجود داشته است را در این سینما رفع کند. بر این اساس شیب سالن‌ها از اکثر مجتمع‌های تجاری بیشتر است و زاویه را از زاویه استاندارد بیشتر رعایت کرده‌ایم.

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار خاطرنشان کرد: برای فضای رفت‌وآمد مخاطبان در راهروهای سالن‌ها فضای زیادی را در نظر گرفتیم. همچنین برخلاف اکثر سینماها که از بسته حمایتی استفاده می‌کنند و پرده چینی نصب می‌کنند، ما برای پردیس سینمایی پارک‌بازار از پرده فرانسوی استفاده کردیم و تمام صوت و تصویر سینما به‌روزترین نسخه موجود در بازار است.

  • نویسنده : سیدجلال مظلوم
  • منبع خبر : خط شرق