حاج قاسم میگفت به والله به والله به والله من فقط گلوله میخام
حاج قاسم میگفت به والله به والله به والله من فقط گلوله میخام

مگر حاج قاسم مثل خیلی از افراد مسئول نمی توانست به کار بازرگانی بپردازد، لابی گری کند، شرکت بزند ولی حاج قاسم میگفت به والله والله به والله من فقط گلوله میخام  ما این افراد را باید الگوی خودمان قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خط شرق، حسین پاریاد جانباز دفاع مقدس دل پر از دردی از شرایط فعلی اداره کشور داشت که در یک گفتگو صمیمانه پای حرفهایش نشستیم.

از سال ۶۰ تا سال ۶۲ در منطقه حضور داشتم بعدبه عنوان بسیجی به خدمت در شهرداری مشغول شدم مسئولیت های در مهندسی و اجرایی بسیج و سپاه داشتم و تا همین الان به لطف خدا مسئول بسیج پیشکسوتان شهرداری مشهدو بسیج عمار هستم و همچنین مسئول بازرسی بسیج سپاه عمار و در ناحیه یکی از حوزه های عمار مسئولیت اقتصادی را بر عهده دارم در کل به عنوان یک سرباز تحت امر ولایت فقیه در حال خدمت هستم  و ازخدا هم میخوام که بتوانم ارزشهای که بدست آوردم را به نسل جدید منتقل کنم

تنها خواهشی که از رسانه ها دارم : ما هرچه از انقلاب فاصله میگیریم تعهداتمان به انقلاب و مردم کم می شود زمانه بدی شده است واقعا زمانه بدی شده  ما در حال دیدن مشکلات مردم هستیم باز هم همین بسیج باز هم همین سپاه پای کار مشکلات مردم هستند همیشه گفتیم فرق سپاه با دیگر ارگان های نظامی این است که  سپاه ستون نظام است و یکی از پشتو.انه های محکم ولایت فقیه و  نظام می باشد هرجای خطری کشور را تهدید میکند اولین ارگانی که جان فدایی می کند بسیجیان و پاسداران می باشند با توجه به بحران اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم که مشکل ساز شده است من به عنوان یک سرباز ولایت از مسئولین میخوام که یک کاری بکنند که حداقل اصالت نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ شود .

همه  پست های مدیریتی تصدق سر خون شهداست و ما مدیون خون شهدا هستیم ما کسانی همچون  شهید باکری رو از دست دادیم شهید قاسم سلیمانی رو از دست دادیم اینا برای خدمت به مردم رفتند ما خدمتگذاران مردم هستیم چرا مردم در حال آسیب دیدن هستند مگر شهید قاسم سلیمانی که  ۶۰ سال عمرش را برای دفاع از ممملکت گذاشت مگر مثل خیلی از افراد مسئول نمی توانست به کار بازرگانی بپردازد لابی گری کند، شرکت بزند ولی حاج قاسم میگفت به والله والله به والله من فقط گلوله میخام  ما این افراد را باید الگوی خودمان قرار دهیم.

ما وقتی وارد یک اداره میشوم می گویم جانباز هستم بدانند جانباز یعنی چی؟ میرم میگم فرزند شهید هستم بدانند فرزند شهید یعنی چی ؟ چرا ادارات ما افرادی را به کارگیری می کنند که با خانواده شهدا اصلا انسی ندارند آقای مدیر آقای رئیس آقای فرماندار آقای که داری ریاست میکنی آقای شهردار آقای استاندار چرا غافل از خانواده شهدا هستین چرا به مشکلات خانواده شهدا رسیدگی نمی کنید مگر این خانواده ها از ما چه می خواهند مگر چه توقعی از ما دارند؟

نه اینکه بیاییم با اسم دین جیب مردم رو خالی کنیم ما بایدحامی خانواده معزز شهدا جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم تو هر اداره همه رابطه ای سرکارن یک نفر از خانواده شهید و جانباز سرکار نیستند چرا کاری برای این خانواده ها نمی کنید روز قیامت به خانواده شهدا چه میتوانیم بگوییم جز شرمندگی در آسایشگاه جانبازان افرادی حاضر هستند که سالهاست نتواسنتند حتی یک دقیقه در خیابان قدم بزنند.

  • نویسنده : خبرنگار سیدجلال مظلوم
  • منبع خبر : پایگاه خبری خط شرق