تاکسی های اینترنتی جریمه می شوند؟
تاکسی های اینترنتی جریمه می شوند؟

رحیمی: تاکسی های اینترنتی مجوز تردد ندارند تا زمانی که ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهای وضعیت قرمز را اعلام نکند، فقط خودروهای امدادی، پلیس و تاکسی‌های پلاک زرد و تعدادی از تاکسی‌تلفنی‌های معتبر

مشهد _خط شرق : محسن عارفی

_ سرهنگ علیرضا رحیمی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: نامه‌ای برای فعالیت خودروهای اینترنتی به ما نرسیده است.

تا زمانی که ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهای وضعیت قرمز را اعلام نکند، فقط خودروهای امدادی، پلیس و تاکسی‌های پلاک زرد و تعدادی از تاکسی‌تلفنی‌های معتبر تردد شبانه خواهند داشت.

تاکید میکنم تا به امروز هیچ فهرستی از فرمانداری مشهد یا ستاد ملی کرونا به پلیس راهور خراسان‌رضوی نرسیده است.

تا زمانی که فهرست به ما نرسد، تردد شبانه این خودروها نیز مانند دیگر خودروها ممنوع است.

تنها در صورتی ممنوعیت تردد خودروهای اینترنتی برداشته می‌شود که فهرست تأیید شده از فرمانداری مشهد یا مورد تأیید ستاد ملی کرونا به پلیس راهور استان برسد.

ر مسئول مستقیم پیگیری این فهرست مسئولان شرکت‌های تاکسی اینترنتی هستتد

او در این باره که اگر این فهرست بعد از پایان محدودیت‌ها به دستشان برسد، جریمه‌ها بخشیده می‌شود یا نه، تصریح کرد: اگر این فرست در پایان محدودیت ها به ما برسدشورای عالی ترافیک در این درباره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

از همینجا اعلام می کنم۸۵ درصد شهروندان این طرح را رعایت می‌کنند، میانگین تردد شبانه خراسان رضوی چیزی در حدود ۳۰ هزار خودرو است، که از میان آن ۶تا هفت هزار از آن غیر مجاز است که برحسب وظیفه و طبق قانون متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

  • نویسنده : محسن عارفی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان