تاثیرگذارترین بخش در امر خدمت رسانی به زائران، بخش فرهنگی بود
تاثیرگذارترین بخش در امر خدمت رسانی به زائران، بخش فرهنگی بود

مشهد_خط شرق_ بازدید اعضای شورای اسلامی شهرستان مشهد از موکب پدافند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایرلن

بازدید اعضای شورای اسلامی شهرستان مشهد از موکب پدافند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

مسئول موکب مدافعان آسمان ولایت در گفت وگو با خبرنگار ما،با اشاره به نحوه خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، بیان کرد: کار آماده سازی موکب را از هفته های پیش (تا قبل از ماه صفر) شروع کردیم تا در روزهای آخر ماه آمادگی لازم را داشته باشیم.

 

«هادی عرب» افزود: ما در دو بخش فعالیت داشته ایم، یک بخش پشتیبانی بود و بخش دوم خدمت رسانی با زوار و کسانی که با پای پیاده و سواره به مشهد مقدس عازم بودند. بحث پذیرایی اعم از(صبحانه، نهار، شام) و وعده غذایی گرم وآب و نیز تهیه همه ملزومات و وسایلی که زوار پیاده نیاز داشتند؛ انجام شد.

 

عرب ضمن قدردانی از همکاری شهرداری و بخشداری رضویه به خاطر همیاری در امر خدمت رسانی، و کمک های متقابل صورت گرفته در این زمینه، ابراز کرد: در موکب فرهنگی، کارگاه نقاشی ویژه کودکان برگزار کردیم تا فرهنگ رضوی و عشق به امام رضا(ع) تقویت شود. شرکت کنندگان در این برنامه ها با حفظ قران و مداحی و… هدیه ای مناسب از طرف ما دریافت می نمودند؛ و تاثیرگذارترین بخش همین بوده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر از این محور عبور کردند، و افتخار ما این بوده است که به زوارحضرت رضا(ع) در این چند روز، خدمت کنیم.

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق