بنیاد کرامت امروز تنومند و توانمند در آستان قدس رضوی است
بنیاد کرامت امروز تنومند و توانمند در آستان قدس رضوی است

خاکسرقهرودی:بنیاد کرامت امروز این بنیاد، یک بنیاد تنومند و توانمند در آستان قدس رضوی است که همه بخش‌هایی که دارای مسئولیت در عرصه‌های اجتماعی هستند

#محسن-عارفی:#خط-شرق

بنیاد کرامت امروز این بنیاد، یک بنیاد تنومند و توانمند در آستان قدس رضوی است که همه بخش‌هایی که دارای مسئولیت در عرصه‌های اجتماعی هستند، در این بنیاد متمرکزشده‌اند و کارها را با جدیت دنبال می‌کنند.
در حوزه اشتغال و توانمندی به‌ویژه در استان‌های خراسان و سیستان و بلوچستان و نیز در استان‌هایی که در حوادث طبیعی مانند آن دچار خسارت می‌شوند، آستان قدس حضور جدی داشته است.

به‌طور مثال در همه حوادثی که در روزهای پایانی سال۹۷ و منتهی به سال ۹۸ رخ داد، حوادثی مثل سیل و زلزله و حوادث پس‌ازآن، آستان قدس رضوی به‌اندازه توان خود حضورداشته است و کمک‌های امدادی و تالش برای توانمندسازی افراد آسیب‌دیده را به انجام رسانده است.

در این موارد عمده تلاش ما، توانمندسازی افراد برای دستیابی به شغل پایدار بوده است. در خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان و گلستان، بیشترین کمک ما درزمینهٔ ایجاد شغل اتفاق افتاد. این شغل‌ها با توجه به زندگی مردم، عمدتاً در حوزه کشاورزی و دام‌پروری بوده، در کنار این‌ها کمک به بازسازی خانه‌ها و دیگر کمک‌های امدادی هم انجام‌گرفته است.

  • نویسنده : محسن عارفی
  • منبع خبر : آستان نیوز