بسیاری از سرمایه های انسانی مغفول مانده اند
بسیاری از سرمایه های انسانی مغفول مانده اند

مشهد خط شرق- محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در آیین یین افتتاحیه بوت کمپ نوآوری اجتماعی "من در جامع، که روز جمعه 30مهرماه 1400در باغ خاتون مشهد برگزار شد گفت:متاسفانه به دلیل عدم شکوفایی استعدادها بسیاری از سرمایه های انسانی مغفول مانده و بکارگیری نشده است.

قمی ادامه داد: سازمان تبلیغات در حمایت از مجموعه های مردمی به دنبال رفع موانع روالی و فرایندی است و از طرف دیگر پیگیر این مهم است که این مجموعه ها و توانمندی آنان را به منابع حاکمیتی که امکان حمایت مالی را دارند معرفی کرده تا مورد حمایت قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری این رویداد اجتماعی نوآورانه ویژه بانوان، زن را یک سرمایه بزرگ اجتماعی دانست و ابراز کرد: بانوان ما دارای ظرفیت های عظیمی هستند که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد. بانوان ما منشأ حرکات بزرگی هستند و نقش به سزایی در حل مشکلات و معضلات اجتماعی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: دستگاه های دولتی با وضعیت موجود برای حل مشکلات فرهنگی کاری از پیش نبردند لذا مجموعه های مردمی خوش فکر و مصمم اگر راهنمایی و حمایت شوند گره های بزرگی را باز می‌کنند.

  • نویسنده : mohsenarefi
  • منبع خبر : خط شرق