برخی واحدهای پروژه نهضت ملی و جوانی جمعیت تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند
برخی واحدهای پروژه نهضت ملی و جوانی جمعیت تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

مشهد_خط شرق_ دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، فرماندار، شهردار و خادمیان مدیر کل دفتر پایش طرح وزارت راه وشهرسازی در شهرستان فریمان از پروژه نهضت ملی و جوانی جمعیت بازدید کردند.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، فرماندار، شهردار و خادمیان مدیر کل دفتر پایش طرح وزارت راه وشهرسازی در شهرستان فریمان از پروژه نهضت ملی و جوانی جمعیت بازدید کردند.

مهندس روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه نهضت ملی و جوانی جمعیت، گفت: این سایت، سایتی در ۳۵۰ قطعه حدودا ۱۶۰ متری برای ۷۰۰ نفر در نظر گرفته  شده و حدود ۹۰ قطعه هم برای جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است که کار آماده سازی و خدمات زیربنایی به کمک وزارت راه و همت شهرستان و استان داشته، انجام شده است.

وی افزود: از کارهای آماه سازی فقط کارهای آسفالت باقی مانده، و امور آب، برق و گاز و فاضلاب انجام شده است.
اکبری در بحث الگوی ساخت، تصریح کرد: هم توی سایت کار انبوه سازی وجود دارد و هم کار مردمی سازی، در گروه ساخت دو نفره؛ کار نهضت به جای خوبی رسیده است. یکسری از واحدها تا ۸۵ درصد هم پیشرفت فیزیکی دارند و توی مراحل مختلف بستگی به همت مردم دارد.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: اگر کار واگذار بشود مردم، بخش دولتی و خصوصی با همدیگرهمکاری کنند شاهد نتایج و دستاوردهای خوبی خواهیم بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاء لله این پروژه به بهره برداری برسد و مردم طعم حلاوت و شیرینی آنرا که هدیه دولت مردمی سیزدهم است و دنبال ایران جوان و قوی است شاهد باشند

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق