الیت از اساسنامه مشکل دارد
الیت از اساسنامه مشکل دارد

این روزها که به پایان دوره پنجم شورای شهر مشهدنزدیک میشویم برایتان از عنصر درآمد زا شهری با لعن و‌نفرین مردم شریف شهر مشهد خواهم‌گفت الیت نامی که هیچ اتفاقی در آن شفاف نیست. به گزارش خط شرق به قلم یک فعال رسانه ای ،از پارک های کنار خیابان؛ شهرداری مشهد حسابی کسب درآمد کرده […]

این روزها که به پایان دوره پنجم شورای شهر مشهدنزدیک میشویم برایتان از عنصر درآمد زا شهری با لعن و‌نفرین مردم شریف شهر مشهد خواهم‌گفت الیت نامی که هیچ اتفاقی در آن شفاف نیست.
به گزارش خط شرق به قلم یک فعال رسانه ای ،از پارک های کنار خیابان؛ شهرداری مشهد حسابی کسب درآمد کرده است آن هم از جیب مردم طبق معمول اما این مهم مبدل شده به درد مشترک مردم دردی که هیچ‌ وقت در هیچ‌کدام یک از دوره‌های شورای اسلامی شهر دست به شفافیتش نزدند تا برای همیشه کسی از حیاط خلوت الیت با خبر نشود .

عدم شفافیت الیت

بارها و بارها رسانه ها به این عنصر اجباری شهرداری پرداخته اند اما کو‌ گوش شنوا نکته قابل توجه اینجاست که شنیده شده به جز عدم شفافیت اگر شما ۳۵هزار تومان بدهی الیت داشته باشید و خودرو شخصی خود را در کنار خیابان پارک کنید زحمت کشان محترم راهنمایی رانندگی مبلغ ۴۰هزار تومان خودرو شخصی شما را جریمه خواهند آن هم به دلیل عدم پرداخت معوقه الیت که مشخص نمی‌شود کی و کجا به حساب پلاک خودرو ها درج میشود.

چه منطقی پشت این مهم است که پاشنه آقای مدیر عامل و دست شهرداری از آن کنده نمیشود مدیر عامل الیت نمی‌تواند پاسخ بدهد چون ماجرا از جای دیگری آب میخورد البته نان هم دارد.

ای کاشک کمی شفافیت در الیت موج میزد تا مردم این همه از این عنصر اشتباه در اشتباه شهری سخن نگویند

کمی به گذشته نگاه کنیم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر الیت از آن چیزی که الان هست به جهت اطلاع رسانی و پالس های ریالی نا شفاف بوده و هست که قطعا روزگاری ۲۵عزیز شورای چهارم هم پاسخگو خواهند بود

حال باید دید که چرا دانشگاه فردوسی تن به اخذ قرار داد با الیت داده است قرار داد با سازمانی که از اساس نامه مشکل عدم شفافیت دارد.
باید در این رابطه مدیران شهری برای مدیر عامل الیت کف بزنند و هزاران آفرین که دانشجویان مدیران اساتید و تمامی ورودی های دانشگاه باید از این لوگو سبز الیت خاطرات خوشی را در ذهن پرورش دهند چرا که الیت کم کم به سراغ کوچه و خیابان و محل زندگیشان آمده و حالا در دل دانشگاه کسب درآمد میکند.

مردم شفافیت را دوست دارند

  • نویسنده : سید وحید موسوی
  • منبع خبر : خبرگزاری آریا