افتتاح اولین دفتر استانی اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مشهد
افتتاح اولین دفتر استانی اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مشهد

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور گفت:۵۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

 

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور گفت:۵۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای هر استان برای حل مسائل، اختلافات و اعلام نیازمندی‌های خود علاوه بر ارتباط با دفتر مرکزی جهت تسریع فرایند مکاتبات و گسترش ارتباطات با سایر اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مستلزم ایجاد دفاتر استانی هستند.

به گزارش خط شرق از مشهد ٫منصور عالی‌پور امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در افتتاحیه اولین دفتر استانی اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور در مشهد اظهار کرد: توسعه فروشگاه‌های زنجیره یکی از شاخص‌های توسعه شهری است.

وی افزود: هم اکنون ۵۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که جهت حل اختلافات، تسریع فرایند مکاتبات و گسترش ارتباطات با سایر اتحادیه‌ها و اتاق اصناف علاوه بر ارتباط با دفتر مرکزی نیازمند ایجاد دفتر استانی بودند.

عالی پور تاکید کرد: در حال حاضر سهمیه توزیع کالای خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۲ درصد است که درصدد ارتقاء ۲۰ درصدی آن هستیم. سایر کالاهایی که در این فروشگاه‌ها توزیع می‌شود، حاصل تلاش و پویایی تولیدکنندگان ایرانی است.

اشتغال ۸۵ هزار نفر در فروشگاه‌های زنجیره ای

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از اشتغال ۸۵ هزار نیروی کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور خبر داد و گفت: اشتغالزایی، حمایت و راهنمایی فروشگاه‌های فعال زنجیره‌ای اهداف اتحادیه است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه اخذ مجوز کسب و کار از اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیازمندی دریافت مجوز سایر اتحادیه‌ها را سلب می‌کند که موجب تسریع فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی است.

عالی پور خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت و نظارت، کنترل ماهانه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام خواهد شد. در جهت بسط اهداف خود در صدد افتتاح ۱۰ دفتر استانی دیگر هستیم.

  • نویسنده : سیدجلال مظلوم
  • منبع خبر : خط شرق