افتتاحیه هشتمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان(امیدستان ورزش)
افتتاحیه هشتمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان(امیدستان ورزش)

مشهد_خط شرق_ هشتمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان یادواره شهدای دانش آموز با شعار مدرسه، کانون تربیتی محله، امیدستان ورزش در آموزشگاه فریده عطایی ناحیه۴ مشهد افتتاح شد.

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش آیین افتتاحیه هشتمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان یادواره شهدای دانش آموز(امیدستان ورزش) در قالب طرح ۱۰۰ درصد؛ ۱۰۰ مسابقه در صد روز با شعار مدرسه، کانون تربیتی محله، امیدستان ورزش به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی و  به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ مشهد در آموزشگاه فریده عطایی برگزار شد.

این مراسم با حضورعلیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رضا کشتی دار سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و عباسعلی سلطانی رئیس حراست آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه حسین عباسی کبودانی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را بالا بردن سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش آموزان به مدرسه، شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان با رویکرد روان شناختی و تربیتی عنوان کر.

وی افزایش مشارکت پذیری، تقویت هویت ملی و اسلامی دانش آموزان، توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری تمامی دانش آموزان، معلمان و اولیا را از نتایج این طرح دانست.

وی افزود: در طرح ۱۰۰درصد (۱۰۰مسابقه در صد روز) که قرار است از اول آبان ماه در مدارس سراسر کشور برگزار شود؛ به مدت ۱۰۰روز، ۱۵ دقیقه از زنگ تفریح به مسابقات فوتسال  برای پسران و والیبال برای دختران اختصاص پیدا می کند.

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق