منطقه پنج پذیرای ۲۵۰۰ زائر نوروزی
منطقه پنج پذیرای ۲۵۰۰ زائر نوروزی

مشهد_خط شرق _مجید وحدتی پور شهردار منطقه پنج مشهد گفت: برای رفاه حال زائرین، اسکان اضطراری در سه سالن فرهنگسرای امت، شهید علیمردانی و شهدای مدافع حرم فراهم کرده که آماده خدمت رسانی به ۲۵۰۰ زائر می باشد.

 

وحدتی پور افزود : تقارن بهار طبیعت و قرآن اتفاق بسیار خوبی است و هر سال مدیران شهری پذیرای زائرین بسیاری هستند.

وی گفت: شور و نشاط خاصی در مدیریت شهری است تا بتوانیم بهار خوب را رقم بزنیم. این منطقه در چهار محور انجام وظیفه می کند.

وحدتی پور با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت عمرانی جداول فرسوده را از فصل پاییز بازسازی کردیم، افزود: شست و شو و رنگ آمیزی ۹۰ هزار متر جدول انجام شده است.

شهردار منطقه پنج ابراز کرد: ۴۰۰۰ متر مربع آسفالت را بازسازی و ۲۰ کیلومتر خط کشی محوری انجام شده است.

کاشت ۸۰۰ هزار گل فصلی و دائمی

وی احیا و تعویض تابلوهای ترافیکی را از دیگر اقدامات نوروزی منطقه ۵ دانست و گفت: مجاورین و زائر در فصل بهار زیبایی خاصی را از خدمات شهرداری انتظار دارند و در همین راستا ۸۰۰ هزار گل فصلی و دائمی در بوستان و فضای سبز این منطقه کاشته شده است.

وی گفت: در راستای رفاه حال زائرین ۹۱ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۹ هزار مبلمان شهری و وسایل ورزشی در فصای سبز و پارک ها آماده شده است.

نصب ۳۲ المان نوروزی در منطقه پنج

وحدتی پور با اشاره به اینکه ۳۲ المان فضای سبز و فرهنگی در منطقه نصب شده است، افزود: تجمع المان ها در پارک وحدت؛ بزرگترین پارک منطقه است و المان های چوبی نیز مورد استقبال زائرین بسیاری قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در محدوه مقدم و انتهای مفتح به خاطر مجتمع های تجاری، مجموعه المان ها را شاهد هستیم‌ که فضای مفرح و زیبایی را ایجاد کرده است.

اسکان اضطراری پذیرای ۲۵۰۰ زائر نوروزی

وحدتی پور بیان کرد: برای رفاه حال زائرین، اسکان اضطراری در سه سالن فرهنگسرای امت، شهید علیمردانی و شهدای مدافع حرم فراهم کرده است که آماده خدمت رسانی به ۲۵۰۰ زائر می باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد پارکینگ برای این محدوده در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: چون منطقه ۵ نزدیک به به بافت حرم است، زائرین از پارکینگ های این محدوده استفاده می کنند‌‌؛ در همین راستا ۲۵۰ پارکینگ در این منطقه پیش بینی شده است که پارکینگ روباز پارک وحدت ظرفیت پذیرش ۱۵۰ خوردو را داراست.

  • نویسنده : Mohsen arefi