آیین کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق
آیین کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

مشهد_خط شرق_ آیین کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شدآیین کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد

 

مراسم کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی مسئولین برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، مراسم کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی شهرک سازمانی این منطقه اعم از مجتمع اقامتی، مجتمع‌‌ های فرهنگی، ورزشی و اداری برگزار شد.

 

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم با تاکید بر اجرای طرح های کمک معیشتی در این نیرو گفت: برابر منویّات مقام معظم رهبری (مد ظله‌ العالی) و حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ، نیروی پدافند در طول سالیان اخیر در حوزه‌ های معیشتی و روحی رفاهی کارکنان این نیرو، گام‌های بلندی را برداشته است و تلاش می‌کند تا تدابیر معظم‎له را به صورت کامل محقق سازد.

 

محمدرضا معصومی تاکید کرد: این مجتمع با به روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد برای پذیرایی از زائران، گردهمایی و ضیافت‌ های کارکنان و خانواده های آنها می‌ باشد.

 

وی با اشاره به این که احداث پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌ها و آرامش خانواده‌های کارکنان دارند، افزود: زیباسازی و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌ های آن‌ها در راستای توجه ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است که به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی به منظور آسایش خاطر هرچه بیش‌تر کارکنان، از اقدامات ضروری است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌ های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌ های جهاد، مردم‌یاری و شرایط سخت است.

  • نویسنده : فهیمه متولی
  • منبع خبر : خط شرق