نخستین نشست هم اندیشی تشکل سیاسی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد
نخستین نشست هم اندیشی تشکل سیاسی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

حجت الاسلام سلطانی در باره اهم برنامه های تشکل سیاسی گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد

نخستین نشست هم اندیشی تشکل سیاسی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار ش
مجید خروشی-نشست هم اندیشی راهکارهای افزایش مشارکت سیاسی و امید آفرینی در انتخابات با حضور تشکلها و جریانات فعال اجتماعی و سیاسی « جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی خراسان رضوی» با حضور نمایندگان فعال شهرستانی و حجت الاسلام احمد سلطانی رییس گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد.
حجت السلام احمد سلطانی رییس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و دبیر جبهه مردمی ایران قوی کشور در این نشست با اشاره به برنامه ها این تشکل سیاسی گفت:
جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی همچون پدیده ای زنده و با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده ی تصحیح خطاهای خویش است اما در اصول انقلاب اسلامی تجدید نظر پذیر و اهل انفعال نیست به نقدهای سازنده حساسیت مثبت نشان میدهد و آن را نعمت خدا می داند اما به هیچ بهانه ای از ارزشهایش که بحمد الله با ایمان دینی مردم آمیخته است. فاصله نمی گیرد. انقلاب اسلامی پس از نظام سازی به رکود و خموشی دچار نشده و نمیشود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی بیند بلکه از نظریه ی نظام انقلابی تا ابد دفاع می کند.
وی با اشاره به اهداف سیاسی,اجتماعی،اقتصادی ،فرهنگی به راهبردهای کلان تشکل پرداخت و افزود: تبیین و گفتمان سازی انقلاب اسلامی،معرفی عظمت اصل انقلاب اسلامی،توسعه تمدن اسلامی بر اساس شریعت و احیای فضیلت،ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از جوانان متعهد ،مومن،انقلابی در پیشرفت و توسعه نظام اسلامی است که در این راستا اعتقاد قلبی و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی در راس برنامه ها قرار دارد.
حجت الاسلام سلطانی در باره اهم برنامه های تشکل سیاسی گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور،موتور پیشرانه کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیر ساخت های حیاتی،به اوج رسانیدن مشارکت مردمی ،ارتقائ بینش سیاسی آحاد مردم، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور،افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه،ایستادگی روز افزون در برابر زورگویان و در نهایت ارتقای فرهنگ حقوقی جامعه به ویژه نسل جوان بخشی از اهم برنامه های این تشکل سیاسی است.
سید جواد رضویان یکی از اعضای این تشکل مطالبی را در خصوص اهم برنامه های تشکل در جذب نخبگان جامعه و فراهم کردن زیر ساختها در راستای مشارکت عمومی بیان و خواستار وحدت و انسجام همه تشکل های سیاسی در جهت پرشور و با نشاط برگزار کردن انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی شد.
در این نشست تشکیل کارگروه تخصصی برای گزینش و معرفی لیست نامزدهای تشکل سیاسی« جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی»در دستور کار قرار گرفت.
بارگذاری اطلاعات نامزدها و نمایندگان تشکل در شهرستان ها در فضای مجازی ایتا جهت بارگزاری اطلاعات فردی و اهداف تشکل نیز مطرح شد.
در پایان این نشست احکام نمایندگان تشکل سیاسی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان ها اهدا شد