♦️دریافت ۱۵ درصد تعرفه مازاد اخذ رای توسط همه‌ حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی
♦️دریافت ۱۵ درصد تعرفه مازاد اخذ رای توسط همه‌ حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌ رضوی در برنامه استودیو انتخابات گفت: همه حوزه‌های انتخابیه در این استان ۱۵ درصد تعرفه مازاد دارند.

به گزارش خط شرق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر فریدنیا جمعه ۱۱ اسفند با حضور در برنامه استودیو انتخابات خراسان‌ رضوی اظهار کرد: در روز گذشته پیکربندی شعب اخذ رای تمام شد، بر این اساس اقلام و تجهیزات پشتیبانی به تمام مناطق صعب‌العبور اعزام شده است و مشکلی در این خصوص نداریم و تمامی شعب در استان فعال و آنلاین است.

به گفته دبیر ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در ستاد انتخابات استان آمادگی داریم با شماره ۱۱۱ و ۳۳۲۰۵۱ گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه تاخیری برای دریافت کدهای امنیتی عوامل اجرایی انتخابات نداشتیم، تصریح کرد: تا این لحظه مشکلی در شروع فرایند رای‌گیری نداشتیم، فقط شعب سیار ممکن است در مسیر دچار بوران شوند و با تاخیر به روستاها برسند.

فریدنیا با بیان اینکه همه حوزه‌های انتخابیه ۱۵ درصد تعرفه مازاد دریافت کردند، عنوان کرد: به محض اعلام شعب آمادگی داریم تا تعرفه و تجهیزات پشتیبانی را فراهم کنیم. همچنین تاکنون هیچ تخلفی از شعب اخذ رای نداشته‌ایم.

  • منبع خبر : خط شرق