احتمالی غیر از «حادثه»؟!
احتمالی غیر از «حادثه»؟!

مشهد_خط_شرق_محسن عارفی_ در حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور احتمالات به فراموشی سپرده شدند یا مصلحت در فراموشی احتمالات است یا... دیگر!

اما آیا مسئولان رده بالای کشور نباید یک درصد هم به چنین حادثه ای مشکوک می شدن و احتمالی غیر از حادثه طبیعی را مطرح می کردند چرا مسئولان هیچ احتمالی را مطرح نکردند و همه به اتفاق سقوط بالگرد را با کلمه حادثه جمع و جور کردند؟
؟
چرا هیچ یک از مسئولان سقوط ناگهانی بالگرد حامل رییسی و همراهان را مشکوک اعلام نکردند و در پیام ها اثری از دستور برای برسی صحنه حادثه و.. نبود؟!

اگر چنین حادثه ای در سایر کشورها رخ داده بود ،تمامی کسانی که به نوعی دخل و تصرفی در این حادثه تلخ داشتند مورد بازجویی و پرسش و پاسخ قرار میگرفتند ،اما چیزی که دیده نمی‌شود برسی صحنه و تحقیقات پزشکی و جنایی است!

آقایان یک درصد احتمالی غیر از حوادث طبیعی نمیدهید؟

سه بالگرد همزمان از یک محل و با یک مقصد حرکت می کنند دو بالگرد به سلامت فرود می آیند یک بالگرد دچار «حادثه» میشود؟! آن هم بالگرد حامل رئیس جمهور؟!

حادثه قدری غیر قابل باور به نظرم می آید
آیا احتمالی غیر از حادثه هوایی مطرح نیست؟!
آن طور که در رسانه ها آمده است یکی از همراهان رییس جمهور یک ساعت پس از حادثه زنده بوده و مکالمه ای با یکی از معاونین رییس جمهور برقرار کرده است جزییات این مکالمه چه بوده است؟ چرا هیچ جزئیاتی از این مکالمه یا مکالمه ها منتشر نمی شود؟

سه بالگرد از یکجا بلند می شوند دو بالگرد به سلامت فرود می آید یک بالگرد آن هم بالگرد حامل رییسی دچار حادثه میشود، آقایان با دقت بیشتری به سقوط بالگرد توجه کنید ماجرا قدری مشکوک است

  • نویسنده : Mohsen arefi
  • منبع خبر : خط شرق